حزب مردم دانمارک خواهان توقف ورود مسلمانان شد

قائم مقام حزب ضد خارجی مردم دانمارک: «من نمی گویم همه مسلمانان تهدید تروریستی هستند اما معتقدم تمام تهدیدات تروریستی از جوامع اسلامی می آید!»

Søren Espersen, mf for Dansk Folkeparti fortæller om sit forhold til biler.

به گزارش«محبت نیوز» حزب ضد خارجی مردم دانمارک طرحی را برای ارائه در مجلس این کشور در دست بررسی دارد که بر اساس آن ورود مهاجران از کشورهای اسلامی به دانمارک برای مدت ۴ تا ۶ سال ممنوع شود.

به نوشته وب سایت دانمارک چه خبر این خبری است که Søren Espersen قائم مقام حزب مردم دانمارک در اختیار رسانه ها قرار داده است.
به گفته اسپرسون با توجه به ترورهای اخیر که در کشورهای مختلف اروپا رخ داده است لازم است هر چه سریعتر مقامات دانمارکی صدور ویزا به مهاجرانی که از کشورهای مسلمان به دانمارک می آیند را متوقف کنند.

او به روزنامه برلینسکه گفته «ما مجبوریم ورود مسلمانان به کشورمان را برای یک مدت زمان مشخص متوقف کنیم.»

آقای اسپرسون نام این طرح را «توقف ورود مسلمانان» گذاشته و اضافه کرده منظور او تنها پناهجویان نیستند بلکه باید از ورود هر فردی که از یک کشور اسلامی به دانمارک می خواهد بیاید جلوگیری کرد.

قائم مقام حزب ضد خارجی مردم دانمارک در پاسخ به این سئوال که آیا به نظر او همه مسلمانان برای کشور دانمارک خطرناک هستند خودداری کرده است اما گفته کنترل کسانی که از کشورهای اسلامی به دانمارک می آیند بسیار دشوار است.

او اضافه کرده: «من نمی گویم تمام پناهجویانی که از تابستان سال گذشته به دانمارک آمده اند داعشی هستند اما می گویم این فرضیه غلط نیست که فکر کنیم برخی از افراد با پوشش پناهجو از طرف داعش به اروپا آمده اند.»

آقای اسپرسون حرفهای خود را اینگونه به پایان برده است: «من نمی گویم همه مسلمانان تهدید تروریستی هستند اما معتقدم تمام تهدیدات تروریستی از جوامع اسلامی می آید!»

طرح موضوع توقف صدور روادید به مسلمانان و شهروندان کشورهای اسلامی برای نخستین بار از سوی دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شد.

  • By Mohabat News
  • 1395/05/09
  • پناهندگان دانمارک, پناهندگان مسلمان, داعش دانمارک, دانمارک, دونالد ترامپ, مسلمانان دانمارک, مهاجران غیرقانونی

گروه

تازه های پناهندگی

محبت نیوز   حزب مردم دانمارک خواهان توقف ورود مسلمانان شد

حزب مردم دانمارک خواهان توقف ورود مسلمانان شد

قائم مقام حزب ضد خارجی مردم دانمارک: «من نمی گویم همه مسلمانان تهدید تروریستی هستند اما معتقدم تمام تهدیدات...

محبت نیوز   وزیر مهاجرت یونان: در خصوص بحران پناهجویان نگرانیم

وزیر مهاجرت یونان: در خصوص بحران پناهجویان نگرانیم

وزیر مهاجرت یونان همچنین بار دیگر خواستار تقسیم عادلانه‌تر مهاجران در کشورهای اتحادیه اروپا شدبه گزارش«محبت...