پيام كليسای تهران(ادونتيست های پارسی زبان)؛ آزادی های دولتی برای مسیحیان !

پیام کلیسای تهران( ادونتیست های پارسی زبان ) به نوکیش مسیحی زندانی ابراهیم فیروزی و تمام عزیزان در بند و همچنین ایمانداران پارسی زبان و نظامی که آزادی های مدنی را پشت میله های زندان حبس کرده است.

MohabatNews_iranian_christian-2-0

  •  متن کامل این پیام که به «محبت نیوز» ارسال شده، به شرح زیر است:

«پس چون معنی ترس خداوند را می‌دانیم، می‌کوشیم مردمان را مُجاب کنیم. آنچه هستیم بر خدا آشکار است و امیدوارم بر وجدان شما نیز آشکار باشد.»
۲قرنتیان ۵:۱۱

_ آغاز به ابراهیم زندانی مسیحی

ابراهیم جان بسیار دلتنگ دیدارت هستیم.از زمانی که تو را بخاطر اعتقادمان برده اند زمان زیادی سپری شده و میخواهیم بدانی برای تو هر روز در دعا هستیم.میدانیم خداوند محافظ ما است و روزی تو را در آغوش خواهیم گرفت.

  • آزادی های دولتی برای مسیحیان !

در خبرها منعکس گردیده رئیس شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال با تمجید از جمهوری اسلامی به شدت به «مسیحیت» حمله کرده است و اعلام کرده گزارشات در مورد عدم آزادی ادیان در ایران بخصوص مسیحیت دروغ است و مسیحیان آزادی کامل دارند.

حال سوال این است که آیا تدریس زبان ارمنی و یا آموزش کتاب مقدس ، باشگاههای مختلط برای ارامنه  و آشوریان نشان از آزادی ادیان دارد؟ آیا این آزادی وجود دارد که به راحتی در مورد مسیحیت  و اعتقادات دینی خود با غیر مسیحیان صحبت کنید ؟

آیا شبکه ی رادیو و تلویزیونی مسیحی در  ایران اجازه ی فعالیت دارد و یا تا به حال گفتگوی اسلام و مسیحیت  با حضور کارشناسان مسیحی در تلویزیون داشته اید؟
و سوالات بسیاری دیگر که کتابی قطور خواهد شد اگر بخواهیم بپرسیم.

ما خوب میدانیم نمایندگان اقلیت های مذهبی در ایران چون مترسکی هستند که دیکته های حکومت را میگویند و بس.

طی صحبت با بسیاری از ارامنه ٩٨درصد ارامنه به هیچ عنوان این افراد را بعنوان نماینده قبول نداشته و ندارند.

شما تنها یک ملیت ارمنی دارید و داشتن ملیت دلیل بر ایماندار به مسیح یا مسیحی بودن نیست.چه بسا کسی که در خانواده ای مسیحی متولد شده اما هیچ نمیداند مسیح که بوده و بسیاری از آنان حتی از پارسی زبانان تغییر دین داده هم کمتر اطلاعات ( الهیات مسیحی) دارند.

ما جامعه ی مسیحیان پارسی زبان که تغییر دین داده ایم حق داشتن هیچ نماینده ای در مجلس نداشته و بالعکس با فشار و تهدید و بازداشت به صورت مخفیانه و یا علنی افرادی چون ابراهیم فیروزی در مقابل ستم سر خم نکرده را داریم که ایستادگی کرده اند.

در حقیقت ما هیچگونه آزادی در رفتن به کلیسا ، تغییر دین به صورت رسمی ، صحبت آزادانه در مورد عقایدمان و … نداریم.حتی اگر متوجه این موضوع شوند با تهدید ، فشار ، بازجویی ، زندان و در مواردی اعدام را برایمان در نظر میگیرند.

بله ما در ایران هیچ زندانی نداریم که به جرم تغییر دین در زندان باشد اما با بستن اتهاماتی از جمله : ارتباط با امریکا و اسراییل ، جاسوسی ، مسیحیت صهیونیستی ، تبلیغ علیه نظام ، اقدام علیه امنیت ملی و بهانه های واهی عزیزان نوکیش مسیحی را زندانی میکنند و هم بند اشرار و زندانیان خطرناک می سازند.حتی حقوق انسانی را در زندانها رعایت نکرده و همانند قاتلان با آنان برخورد میکنند و ضرب و شتم برای به کرسی نشاندن حرفهای خودشان که عادی شده.

ما نه قاتل هستیم نه جاسوس و نه تبلیغ علیه کشورمان میکنیم.طبق کلام انجیل خداوند برای حاکمان کشور دعا میکنیم و اصول را رعایت میکنیم.

در قرن ٢١ که عصر ارتباط است و عقل ها پیشرفت کرده هنوز هم همانند دوره ی عصر حجر برخورد میکنید!

آیا با زور می توان چیزی را بر کسی غالب کرد؟ تا به کی اشخاصی همانند آقای رائفی پور ( محقق حوزه صهیونیسم وکارشناس به اصطلاح فرقه های نوظهور) را میفرستید یکطرفه در مورد مسیحیت و سایر ادیان صحبت کند که اکثر سخنانشان غلط و خودساخته است آنهم بدون حضور (کارشناسان) مسیحی .

حال اینکه جسم کشته میشود ، بر روی کاغذ امضایی میگیرید اما روح را چه میکنید فکر را چه میکنید آیا اعتقاد قلبی کسی را میتوانید عوض کنید؟ خیر هرگز.

درست که در جامعه ی اسلامی زندگی می کنیم اما در کشور مسیحیان ، زرتشتیان ، یهودیان ، دراویش و … هم زندگی میکنند و در این کشور به دنیا آمده اند و حق دارند سهم خود را از جایی که زندگی میکنند داشته باشند.

این مسائل تنها برای ما مسیحیان نوکیش نبوده و ادیان دیگر هم مشابه ما زیر آزار و اذیت و فشار هستند و در دوره های مختلف بر هر کدام زوم شده و باعث آزار و اذیت قرار میگیرند.

لطفن دین را از سیاست جدا کنید چون این موضوعات به طور کامل جدا از یکدیگر هستند.

برادران و خواهران ما از جمله ابراهیم فیروزی ، مریم نقاش زرگران و دیگر مسیحیان را آزاد کنید.

در صحبت زیبا صحبت میکنید اما در عمل دقیقن خلافش را انجام میدهید.با گفتن ادیان آزادی دارند آزادی وجود نخواهد داشت بلکه در عمل ثابت کنید.

همه ی ما میتوانیم به کشورهای دیگر پناهنده شویم اما ما عاشق کشورمان ایران هستیم پس کاری نکنید همه از ایران بروند که این بدنامی نظام حاکم را در پی خواهد داشت.

تریبونی در اختیار نداریم تا آزادانه این صحبت ها را در داخل بیان کنیم آزادانه بگوییم اما ناچار در شبکه های مجازی قرار میدهیم.

برای همه ی شما در دعا هستیم.

  • کلیسای تهران (ادونتیست های پارسی زبان)

  • By Mohabat News
  • 1395/04/30
  • ابراهیم فیروزی, ادونتيست, اقلیت مذهبی, تغییر دین, جفا بر مسیحیان ایران, کلیسای تهران, مریم نقاش زرگران, مسیحیان ایران

گروه

تازه های مسیحیان ایران

محبت نیوز   پيام كليسای تهران(ادونتيست های پارسی زبان)؛ آزادی های دولتی برای مسیحیان !

پيام كليسای تهران(ادونتيست های پارسی زبان)؛ آزادی های دولتی برای مسیحیان !

پیام کلیسای تهران( ادونتیست های پارسی زبان ) به نوکیش مسیحی زندانی ابراهیم فیروزی و تمام عزیزان در بند...

محبت نیوز   هشدار مدیر حوزه‌های علمیه به فعالیت کلیساهای خانگی در کشور

هشدار مدیر حوزه‌های علمیه به فعالیت کلیساهای خانگی در کشور

پس از نطق شدید‌الحن سیدعلی خامنه‌ای در ۲۷ مهر ۱۳۸۹ جفا بر نوکیشان مسیحی و یورش به کلیساهای خانگی به اوج...

محبت نیوز   بازخوانی روابط ایران و واتیکان،چرا خامنه‌ای از پاپ و واتیکان گریزان است؟

بازخوانی روابط ایران و واتیکان،چرا خامنه‌ای از پاپ و واتیکان گریزان است؟

برخورد واتیکان با احمدی‌نژاد از جمله‌ چالش هایی بود که رهبر جمهوری اسلامی را بیشتر در لاک دوری از کاتولیک‌ها...

محبت نیوز   هشدار آیت الله مکارم:افزایش گرویدن به «مسیحیت» در پایتخت معنوی شیعیان

هشدار آیت الله مکارم:افزایش گرویدن به «مسیحیت» در پایتخت معنوی شیعیان

آمار شهروندانی که در شهرهای مذهبی مشهد و قم، به مسیحیت گرویده‌اند، افزایش یافته است. آژانس خبری مسیحیان...