از اجنه‌های قجری تا میکروبهای‌ بیولوژیکی؛ سپاه وارد می‌شود؟ + ویدیو

گروهی به ظاهر کارشناس وابسته به جمهوری اسلامی در نشستی مدعی شدند غربی‌ها برای ضربه زدن به عبادت مسلمین در ایران از میکروب‌های بیولوژیکی استفاده می‌کنند!

nader_talebzadeh

«محبت‌نیوز» – در عهد قاجار آن زمان که انگلیسی‌ها دوچرخه را به تهران آوردند با القای علمای وقت هرآنکس بر دوچرخه رکاب می‌زد «بچه شیطان» خوانده می‌شد.

باور بر این بود که چنین کار محیرالعقول یعنی سوار بر دوچرخ و حفظ تعادل تنها از جن و جنیان ساخته است و زیر لب هر که را می‌دیدند رکاب می‌زند بسم الله می‌گفتند. این از جنس تفکراتی بود  که بعدها با آن ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﻭﺵ ﺣﻤﺎﻡ و آب لوله‌کشی و برق و لامپ را نیز حرام اعلام‌کردند.

گرچه حکومت پهلوی تلاش زیادی کرد تا باورهای خرافی را که آخوندها و علمای منبری بر آن دامن می‌زنند را تعدیل کند، اما تحولات اسلامگرایانه بهمن ۵۷ سرآغاز فصل تازه‌ای از تبلیغ بی‌خردی بین‌ توده‌ها و عوام‌فریبی مذهبی شد.

همان‌ها که روزی تصویر آیت‌الله خمینی را در ماه می‌دیدند حالا آنقدر قدرت گرفته‌اند که خرافه‌ را از تریبون‌های رسمی در گوش مردم می‌خواندند.

همچنان که «کاظم صدیقی» امام جمعه تهران گسترش زنا را عامل افزایش زلزله نامید ! و «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» امام جمعه اصفهان بی‌حجابی را عامل خشکسالی زاینده‌رود.

اما باید دانست این قبیل باورها برخاسته از فهم روحانیونِ عصر کلاسیک بود که صد افسوس تا به امروز  هم ادامه پیدا کرده است.حال آنکه مدتی است خرافه‌گرایی با منشاء حکومتی، وارد عصر تازه‌ای شده است.

چندی پیش شیخ «نقی پورفر» از اساتید حوزه علمیه و از نخبگان «جن‌شناسی» در شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که اسرائیل برای جاسوسی از ایران و حماس و حزب‌الله از جن استفاده می‌کند، اما توفیق زیادی نداشته است!

در عین حال پس از مرگ فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف پیامبر» که مورد لطف و محبت ویژه علی خامنه‌ای هم بود بحث مسموم شدن او توسط ویروس‌های بیولوژیکی دشمنان مطرح شد و دنباله مباحث به استفاده اسرائیل از این روشهای فراعقلی برای نابودی خاویار و محصولات کشاورزی ایران هم کشیده شد.

حالا به تازگی در نشستی با عنوان «تهدیدات نوین علیه مسلمانان» نادر طالب‌زاده (تهیه کننده سینما) و علی کرمی و سیدنظام الدین موسوی (مدیرعامل خبرگزاری فارس) مطرح شده که پنتاگون، اسرائیل با کمک حکومت عربستان قصد بیولوژیک کردن عبادت مسلمانان را دارند و اسامی جدیدی را نام بردند که آنها هم با این روش از بین رفتند.

آنان مدعی شدند «ویروس فاین‌بکس» میکروبی است که توسط پنتاگون طراحی شده تا ایمان و اعتقاد عبادت را در مسلمان‌ها از بین ببرد!

در این نشست طالب‌زاده مدعی شده که در تحقیقات ۹ ساله خود به این نتیجه رسیده آبی که مردم در مکه و مدینه می‌نوشند آلوده به آرسنیک است و آب زمزم که برای مسلمانان مقدس است آلوده به این میکروب است.

در این نشست کلیپی اکران شد که به گفته سازندگان با استناد به آن عنوان کردند در سال ۷۵ با استفاده از میکروب حجاج ایرانی مسموم شدند و توان عبادتشان را از دست دادند!

در نهایت خواسته شد تا سپاه و وزارت اطلاعات پرونده ترورهای بیولوژیک را پیگیری کنند. پرسش آنجاست که چطور اگر غربی‌ها توان تولید چنین میکروبی را داشته باشند چرا روی شخصیت‌های درجه چندم جمهوری اسلامی و حجاج که عموم آنها از توده‌های کهنسال جامعه هستند استفاده می‌کند و مستقیم سراغ سران مملکت نمی‌رود؟

قابل پیش‌بینی است این تفکر نشات گرفته از ذهن‌هایی است که در فضای‌های آلوده سیاسی و امنیتی کیسه‌هایشان با القای چنین تفکراتی پر می‌شود.

  • By Mohabat News
  • 1395/05/13
  • انقلاب اسلامی, جن, حجاج ایرانی،, خرافات, روح الله خمینی, فرج الله سلحشور, کاظم صدیقی, میکروبی, نادر طالب زاده