خبرگزاری سپاه دستمایه جوک و طنز برای ایرانیان شد!

این همه هزینه و تبلیغ و بهره گیری با چاشنی زور در زمینه حجاب اجباری در سطوح مختلف جامعه چه ارمغانی برای تئوریسن های مذهبی داشته که حالا باید به سراغ مهدکودک‌ها و زایشگاهها هم رفت.

nozadan

«محبت‌نیوز»- هفته عفاف و حجاب در ایران نه حرف جدیدی داشت نه موضوع جدیدی، در هنوز روی همان پاشنه قبلی می‌چرخید، حراست از حجاب اجباری به هر قیمت، تازه امسال چاشنی سیاسی آن هم بیشتر شد، آنجا که گروهی از حوزویان اعلام کردند بی‌حجابی و بدحجابی برنامه ریزی صهیونیست و آمریکا برای نفوذ و جنگ فرهنگی است.

اما در این بین یک موضوع تازگی داشت، تمرکز بر توسعه حجاب حتی در مهدکودک‌ها!

چند سالی هست که مهدهای قرآنی و دبستان‌های اسلامی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی به صورت غیرانتفاعی فعالیتشان را آغاز کردند. آن دسته خانواده‌های مذهبی که به تصور خودشان آن میزان آموزش دینی را در مدارس کافی نمی‌بینند پای ثابت این مراکز هستند.

تسنیم خبرگزاری متعلق به سپاه در همین راستا تصاویری منتشر کرده مربوط به مهدکودک‌هایی که خردسالان در آن به صورت مختلط شنا می‌کنند. کودکانی که آنقدر سنشان کم است که حتی درک تفاوت جنسیتی برایشان مقدور نیست. در سنی که حتی برای غرق نشدنشان در همان استخر کم عمق از تویوب شنا باید استفاده کنند.

تسنیم در گزارشی با عنوان «استخر مختلط» در مهدکودک های تهران مدعی گردیده است: «این ترویج فرهنگ غربی و ابتذال در میان کودکان است و فرهنگ غربی و ابتذال در میان کودکان را گسترش می‌دهد.»

photo_2016-07-19_16-47-15

این خبرگزاری اما نپرسیده این همه هزینه و تبلیغ و بهره گیری با چاشنی زور در زمینه حجاب اجباری از دبستان تا دانشگاه برای شهروندان ایران، همچنین بکارگیری نیروی انتظامی و گشت ارشاد برای تفکیک جنسیتی و بسیج عاملان نهی از منکر در سطوح مختلف جامعه  چه ارمغانی برای تئوریسن های مذهبی در  تمامی سالهای پس از بهمن ۵۷ به ارمغان داشته که حالا باید به سراغ مهدکودک‌ها و زایشگاهها هم رفت.

این گزارش «تسنیم» اما بساط خنده و جوک‌سازی در فضای مجازی فارسی زبانان را جانی تازه بخشید شد. شاید جالب‌ترین آنها عکسی بود که کانال تلگرامی «توئیتر فارسی» منتشر کرد.

این کانال با ارائه تصویری از نوزدان در بیمارستان نوشته بود: «تسنیم بزودی: عکس لورفته از کنار هم خوابیدن دختر و پسرهای کاملن لخت در یک تخت، فساد در زایشگاه و شیرخوارگاه های کشور!»

  • By Mohabat News
  • 1395/04/29
  • استخر شنا, بی حجابی, حجاب, کودکان ایران, مهدکودک, نوزاد

گروه

تازه های خواندنی ها

محبت نیوز   خبرگزاری سپاه دستمایه جوک و طنز برای ایرانیان شد!

خبرگزاری سپاه دستمایه جوک و طنز برای ایرانیان شد!

این همه هزینه و تبلیغ و بهره گیری با چاشنی زور در زمینه حجاب اجباری در سطوح مختلف جامعه چه ارمغانی برای...

محبت نیوز   تا وقتی گذرنامه‌ی ایرانی دارید ذیل سایه‌ی ولی فقیه هستید

تا وقتی گذرنامه‌ی ایرانی دارید ذیل سایه‌ی ولی فقیه هستید

تا وقتی شناسنامه و گذرنامه‌ی ایرانی دارید در ذیل سایه‌ی ولی فقیه هستید!«محبت نیوز»- جمهوری اسلامی در...

محبت نیوز   وقتی که جوانان طلاب را سرکار می‌گذراند

وقتی که جوانان طلاب را سرکار می‌گذراند

مردم نه تنها گوششان از این آموزه‌ها پر است بلکه از این فرصت پیش آمده استفاده می‌کنند و طلاب را سرکار...

محبت نیوز   جنجال بر سر یک لیز خوردن ساده …

جنجال بر سر یک لیز خوردن ساده …

 این قسمت از کارتون برای اولین بار در اکتبر ۲۰۱۴ در کانال ۵ پخش گردید، اما ظاهرن به تازگی نظرات را به...