آقای آجرلو، از ایرانیان و ارمنیان عذر خواهی کنید !

شما دل های میلیون ها ایرانی و ارمنی را شکستید.آرزداد هارویان مدافع تیم ملی ارمنستان قربانی نژاد پرستی شد

harvian

به گزارش«محبت نیوز» مدیران باشگاه تراکتورسازی، از تلاش برای امضای قرارداد با یک مدافع ارمنی مسیحی دست برداشتند و امروز به صورت رسمی اعلام کردند که دیگر به این بازیکن احتیاجی ندارند. در شرایطی که به نظر می‌رسید رزومه خوب این بازیکن فاکتور جذابی برای تراکتور بوده اما ملیتِ او موجب لغو هر گونه توافق بین این بازیکن و باشگاه شد.

طی روزهای گذشته مصطفی آجرلو مدیر عامل جدید تراکتور سازی تبریز، تصویر خود در کنار آرزداد هارویان مدافع میانی ثابت تیم ملی ارمنستان را منتشر نمود و اعلام کرد با عقد قراردادی دو ساله وی را به خدمت گرفتند. با گذشت ۱۲ ساعت از این اتفاق مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با انتشار مطلب و بهانه عجیبی در اینستاگرامش اعلام کرد از جذب هارویان منصرف شده اند.

وی اینگونه نوشت:
«من براى وحدت آذرى هاى عزیز به تبریز آمدم… هدفم اتحاد همه ترک هاى شریف حول محور تراکتور و قهرمانى این تیم است….از آنجا که پیوستن بازیکن تیم ملی ارمنستان به تراکتور می تواند این وحدت را تهدید کند از خرید این بازیکن صرف نظر می کنیم…. امیدوارم با وحدت و همدلى به سمت قهرمانی تراکتور حرکت کنیم.

 آی اسپورت در اینباره اینگونه می نویسد:«تاسف‌بارتر از این روند فاجعه‌بار نژادپرستانه، نگاه کردن به آن به چشم یک فرصت تبلیغاتی است. سردار آنقدر مقتدر نبوده که حرف‌اش را به کرسی بنشاند اما در عین حال لغو شدن این خرید را به اتحاد آذری‌ها پیوند می‌زند تا در بین هواداران تراکتور محبوب شود.»

آلیک نشریه سیاسی، اجتماعی، ادبی و هنری ارمنی زبان چاپ تهران نیز به نقد و بررسی این موضوع پرداخت، آلیک (موج) در تشریح این موضوع چنین می نویسد:

«اینجا ایران است، آذربایجان مال ایران است، مگر چنین چیزی امکان دارد که در تبریز جمهوری آذربایجان را تشویق کنند، اینجا یکسری آدم ها دنبال چیزهای دیگرند و برای فوتبال به استادیوم نمی آیند. شما چرا نمی فهیمد همه ما مال ایرانیم و کرد و ترک و عرب فرقی ندارند».

بله آقای آجرلو شما ظاهرن نفهمیدید و در تبریز دنبال چیزهای دیگرید و ناخواسته جمهوری باکو را تشویق کردید آنهم با شکستن دل های میلیون ها ایرانی و ارمنی.

شما دل ملت و همسایه ای را شکستید که همین چند روز پیش در ایروان بزرگداشت شاعر عالی قدر ایران، سعدی را برگزار کرد و همچنین دل فردی را شکستید که بیش از ده سال با عشق کار کرد تا اپرای رستم و سهراب را برای تو و ایران بسازد.

«آری شما دل لوریس چکناوریان را هم شکستید»

در عوض دل دشمنی را شاد کردید که هر روز یکی از مفاخر کشورمان را با بی شرمی تمام به نام خود می زند.شما نه تنها دل همسایه ای دوست را شکستید بلکه دل هزاران ایرانی ارمنی را نیز آزرده کردید.

شما حرمت کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یعنی آندرانیک تیموریان را نیز نگه نداشتید که با ساعدی شکسته در بازی تیم ملی در مقابل کره جنوبی جنگید و با همبستگی کامل با دیگر بازیکنان، ایران را به جام جهانی برد و پرچم ایران را بر افراشت.

بدتر از آن شما به عنوان یک پاسدار وطن، حتی حرمت آن شهیدان ارمنی جنگ تحمیلی را که شاید شما نیز در کنارشان جنگیده باشید نگاه نداشتید.شما همه حرمت ها را شکستید.

پیشنهاد می کنیم جهت جبران این اشتباهتان یا استعفا دهید و یا در رسانه های ملی از ایرانیان و ارمنیان عذر خواهی نمایید زیرا در غیر اینصورت ما باور می کنیم که شما برای وحدت چیزی دیگر به تبریز آمده اید.

  • By Mohabat News
  • 1395/03/20
  • آرزداد هارویان, ارامنه ایران, ارمنی, ایران ارمنستان, ترکیه, فوتبال, مسیحیان ارمنی, مصطفی آجرلو

گروه

تازه های خواندنی ها

محبت نیوز   آقای آجرلو، از ایرانیان و ارمنیان عذر خواهی کنید !

آقای آجرلو، از ایرانیان و ارمنیان عذر خواهی کنید !

شما دل های میلیون ها ایرانی و ارمنی را شکستید.آرزداد هارویان مدافع تیم ملی ارمنستان قربانی نژاد پرستی...

محبت نیوز   دغدغه‌های یک «حجت‌الاسلام » همجنسگرا + عکس

دغدغه‌های یک «حجت‌الاسلام » همجنسگرا + عکس

خبرنگار بی بی سی او را در حال نماز خواندن و در لباس روحانیت در مسجد استانبول ملاقات می‌کند و به گفت‌وگو...

محبت نیوز   خدمات پزشکی مسیونرهای مسیحی به مردم غرب ایران

خدمات پزشکی مسیونرهای مسیحی به مردم غرب ایران

این بیمارستان با حمایت مسیونرهای مسیحی و توسط دکتر بلانش ویلسون (میسز استد) در سال ۱۹۱۶ تاسیس شده استبه...

محبت نیوز   حمله رسانه ای الازهر به شبکه های تلویزیونی مسیحی مصر !

حمله رسانه ای الازهر به شبکه های تلویزیونی مسیحی مصر !

الازهر از رهبران کلیسای مصر خواست برنامه های ضد اسلامی شبکه قبطی مصر را اصلاح کنندبه گزارش«محبت نیوز»عباس...