مسیحی ستیزی دولت اسلامی با شکستن «صلیب ها» رسانه ای شد!

یا صلیب های خود را شکسته مسلمان شوید و یا خود را آماده نبرد با دولت اسلامی نمائید.

17647_372

به گزارش«محبت نیوز» گروه دولت اسلامی، در شماره جدید مجله تبلیغاتی خود به تهدید مسیحیان و یهودیان پرداخت و از آنان خواست از دین خود بازگشته و اسلام بیاورند.

این گروه تروریستی اسلامی با خطاب قرار دادن مسیحیان، از آنان خواست تا صلیب های خود را بشکنند قبل از آنکه اعضا دولت اسلامی خود را به اروپا رسانده و در جنگی وحشیانه، آنان را به قتل برسانند.

مقاله ای که در شماره جدید مجله دابق در این باره به چاپ رسیده و منتشر شده است، دو راه را پیش روی مسیحیان و پیروان سایر ادیان قرار داده است:« یا خود را برای مرگ در جنگی بیهوده با عناصر دولت اسلامی مهیا سازند و یا اسلام آورده و وارد در باغهای بهشت شوند».

نویسنده این مقاله، ضمن ابراز خرسندی و از حملات تروریستی اخیری که در کشورهای اروپایی صورت گرفته و داعش مسئولیت آنها را بر عهده گرفته است، مدعی شد: «این حملات در پاسخ به اقداماتی است که برخی مجلات و اشخاص پیش از این در توهین به پیامبر اسلام و قرآن مرتکب شده اند».

همچنین در بخش دیگری از این مقاله، نویسنده شخصیت های بزرگ مسیحی همچون «پاپ فرانسیس»، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان را تهدید به مرگ کرده و عناصر داعشی را که در کشورهای غربی دست به اقدامات تروریستی و انتحاری می زنند، سلحشور و شجاع خوانده است.

لازم به ذکر است، شماره جدید مجله دابق، ۱۵امین شماره از این مجله است که توسط گروه دولت اسلامی به چاپ رسیده است و حاوی چندین مقاله تهدید آمیز و نیز تصاویری از اعدام های وحشیانه این گروه اسلامگرا است.

  • By Mohabat News
  • 1395/05/14
  • اسلام اروپا, پاپ فرانسیس, تروریسم, توهین به اسلام, دابق, داعش, داعش مسیحیت, دولت اسلامی, صلیب, قران, مسیحیت ستیزی, یهودیان اروپا

گروه

تازه های جفا بر کلیسا

محبت نیوز   رواج شیطان پرستی در راستای مقابله با مبلغین مسیحیت انجیلی

رواج شیطان پرستی در راستای مقابله با مبلغین مسیحیت انجیلی

گفته شده این اقدام در راستای مقابله با مبلغین مسیحیت انجیلی است.به گزارش«محبت نیوز» سازمان شیطان پرستی...

محبت نیوز   “مسیحی ستیزی” دولت اسلامی با شکستن «صلیب ها» رسانه ای شد!

مسیحی ستیزی دولت اسلامی با شکستن «صلیب ها» رسانه ای شد!

یا صلیب های خود را شکسته مسلمان شوید و یا خود را آماده نبرد با دولت اسلامی نمائید.به گزارش«محبت نیوز»...