اوباما از مسلمانان آمریکایی محافظت می کند

فیس بوک وزارت خارجه آمریکا به فارسی پیام باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا،به مناسبت عید فطر را منتشر کرده است.

به گزارش «محبت نیوز» فیس بوک وزارت خارجه آمریکا به فارسی پیام باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا،به مناسبت عید فطر را منتشر کرده است. در این پیام اوباما می گوید «تعهدی دوباره می دهیم به حفاظت از مسلمانان آمریکایی علیه جهل و بیگانه ستیزی.»

در ابتدای پیام رئیس جمهور آمریکا آمده است:«میشل و من گرمترین تبریکات خود را به همه آنانی که در آمریکا و سراسر دنیا عید فطر را جشن می گیرند ارسال می کنیم.
برای مسلمانان آمریکایی، عید فرصتی است برای تامل در ۳۰ روزی که به روزه داری و التزام دوباره به ارزشهای قدرشناسی، مهربانی و سخاوت گذرانده اند… مسلمانان آمریکایی همانقدر متنوع هستند که کشور ما است – سیاه، سفید، لاتین، آسیایی و عرب. جشنهای عید در سراسر کشور تاریخ پر افتخار ما را به یادمان می آورد، کشوری که توسط افرادی با سرگذشتهای گوناگون ساخته شده است، تاریخ ما در آزادی دینی و آزادیهای مدنی، و تاریخ ما در نوآوری و استقامت. این میراث بدون خدمات مسلمانان آمریکایی که کشور ما را حتی قویتر می کنند، محقق نمی شد.»

در این عید ما ضمن گرامیداشت خدمات مسلمانان آمریکایی در سراسر کشور، من جمله یکی از بهترین های ما، قهرمان مردم محمد علی، که ما در این ماه رمضان با او وداع کردیم، تعهدی دوباره می دهیم به حفاظت از مسلمانان آمریکایی علیه جهل و بیگانه ستیزی.

در بخش دیگری از پیام عید فطر باراک اوباما آمده است: «اینجا در آمریکا ما همچنین شاهد افزایش حملات علیه مسلمانان آمریکایی هستیم. هیچکس هرگز نباید در محل عبادتش احساس ترس یا نا امنی کند. بسیاری از آمریکاییان با کار داوطلبانه برای کمک به نیازمندان یا چند روزی را با همکاران مسلمان آمریکاییشان روزه داری کردن، رمضان را تجربه کرده اند.»

سخنان اوباما در مورد افزایش حملات به مسلمانان در حالی بیان می شود که اخیرن بر پایه گزارش تازهای که شورای روابط آمریکایی ـاسلامی و مرکز جنسیت و نژاد دانشگاه برکلی در کالیفرنیا منتشر کردهاند،گروه های متعددی در آمریکا به نحوی در «اسلامهراسی» مشارکت دارند و با هدف ترویج نفرت از مسلمانان فعالیت میکنند.

  • By Mohabat News
  • 1395/04/18
  • اسلام ستیزی, اسلام هراسی, باراک اوباما, عید فطر, ماه رمضان, مسلمانان امریکا

گروه

تازه های ادیان و مذاهب

محبت نیوز   اوباما از مسلمانان آمریکایی محافظت می کند

اوباما از مسلمانان آمریکایی محافظت می کند

فیس بوک وزارت خارجه آمریکا به فارسی پیام باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا،به مناسبت عید فطر را منتشر کرده...

محبت نیوز   روبنده در سوئیس هم ممنوع شد

روبنده در سوئیس هم ممنوع شد

سوئیس اعلام کرد زنانی که از این پوشش استفاده کنند را تا ۱۰ هزار دلار جریمه خواهد کرد.به گزارش«محبت نیوز»پس...

محبت نیوز   احکام مربوط به انجام «عملیات انتحاری» به شکل کتاب توزیع می گردد

احکام مربوط به انجام «عملیات انتحاری» به شکل کتاب توزیع می گردد

در این کتاب  یک فصل ویژه احکام مربوط به انجام عملیات انتحاری توسط زنان وجود دارد.به گزارش «محبت نیوز»...

محبت نیوز   گورستان ساکنان باستانی فلسطین کشف شد

گورستان ساکنان باستانی فلسطین کشف شد

گروه حفاری سی سال در این منطقه مشغول به کار بوده اند.«محبت نیوز»-در کتاب مقدس آمده که فلسطینی های باستان،...