رقابت دنیای مسیحیت با دنیای اسلام دوباره زنده خواهد شد

دستگاه امنیتی آلمان ناگزیر است حتی جوانان ۱۴ ساله مسلمان را زیر نظر داشته باشند

islam_germany

به گزارش«محبت نیوز»-هانتینگتون متفکر سیاسی آمریکا در کتاب «برخورد تمدن ها و بازسازی نظم جهانی» می نویسد که بر خلاف نظر فوکویاما متفکر دیگر سیاسی آمریکا، نه تنها تاریخ و مناقشات بین المللی پایان نگرفته، بلکه جهان وارد فاز جدیدی از برخورد می شود که برخورد بین تمدن هاست.

مناقشه جدید از نظر هانتیگتون، نه بر سر رقابت های سیاسی و یا اقتصادی، بلکه بر سر «ارزش های فرهنگی» شکل می گرفت. او وجه تمایز اصلی تمدن ها با یکدیگر را هم دین تمدن ها می دانست.

پیش بینی او این بود که رقابت بیش از هزار ساله دنیای مسیحیت با دنیای اسلام دوباره زنده خواهد شد و فرآیند مزبور به احتمال زیاد خونین خواهد بود.

اینک خبرگزاری آلمان در طی گزارشی اعلام می کند که اسلامگرایی افراطی و آمادگی به اعمال خشونت زیر نام جهاد در میان جوانان مسلمان جوامع غربی رواج دارد. در میان جوانانی که از آلمان برای جهاد به سوریه رفته‌اند، ۲۰ درصد افراد کم سن و سال هستند، برخی حتی زیر ۱۶ سال. بسیاری از پیروان گرایش سلفی نیز سن و سال پایینی دارند.

دولت ائتلافی آلمان، شامل دو حزب بزرگ دموکرات مسیحی و سوسیال دموکرات، قصد دارد در سطح گسترده‌تر و با تمهیدات بیشتری جوانان افراطی مسلمان را زیر نظر بگیرد و گمان نمی‌رود که مجلس سراسری مانعی در این راه ایجاد کند.

نمایندگان احزاب ائتلافی موافقت کرده‌اند که داده‌ها و اطلاعات مربوط به جوانان مورد سوءظن از ۱۴ سالگی ضبط و کنترل شود. برای این امر لازم است که قانون مبارزه با تروریسم تغییر کند و افراد مشکوک نه از مرز سنی کنونی که ۱۶ سالگی است، بلکه از ۱۴ سالگی تحت نظارت قرار گیرند.

اطلاعات مربوط به نوجوانان ۱۴ ساله تنها در صورتی گردآوری می‌شود که دلایل قانع‌کننده در دست باشد که آنها مرتکب خشونت شده یا برای ارتکاب خشونت آمادگی داشته باشند.

مطابق این لایحه، اطلاعات مربوط به جوانان زیر ۱۶ سال، در صورتی که شواهد دیگری دال بر گرایش به تروریسم نزد آنها مشاهده نشود، بایستی پاک شوند.

اقدامات و اعمالی که در طی چند سال گذشته توسط اسلامگرایان افراطی  صورت پذیرفته است موجی از احساسات توام با انزجار را  در مورد مسلمانان ساکن اروپا و آمریکا برانگیخته است که زمینه ساز اقداماتی انچنینی از سوی دولتهای این کشورها گردید.

 

  • By Mohabat News
  • 1395/04/03
  • آلمان, اسلام اروپا, اسلام افراطی, اسلام مسیحیت, جهاد اسلامی, مسلمانان آلمان, مسلمانان افراطی

گروه

تازه های ادیان و مذاهب

محبت نیوز   رقابت دنیای مسیحیت با دنیای اسلام دوباره زنده خواهد شد

رقابت دنیای مسیحیت با دنیای اسلام دوباره زنده خواهد شد

دستگاه امنیتی آلمان ناگزیر است حتی جوانان ۱۴ ساله مسلمان را زیر نظر داشته باشندبه گزارش«محبت نیوز»-هانتینگتون...

محبت نیوز   انتشار رساله حقوقی امام چهارم شیعیان برای مردم قحطی زده ونزوئلا

انتشار رساله حقوقی امام چهارم شیعیان برای مردم قحطی زده ونزوئلا

اینکه انتشار چنین کتابی چه تاثیری در سرنوشت مردم این کشور خواهد داشت جای سوال است!«محبت‌نیوز»- گزارش‌ها...

محبت نیوز   باز هم اسلامگرایان در سومالی حادثه آفریدند

باز هم اسلامگرایان در سومالی حادثه آفریدند

حمله به هتل ناسا هبدلو ، با انفجار یک اتوموبیل شروع شد.«محبت نیوز»-در حملۀ نیروهای گروه اسلام‌گرای ...

محبت نیوز   شهردار لندن با «یهودی ستیزی» مقابله خواهد کرد

شهردار لندن با «یهودی ستیزی» مقابله خواهد کرد

بیش از هر شهرداری در تاریخ لندن، از یهودیان حفاظت می‌کنمبه گزارش «محبت نیوز» شهردار پایتخت انگلیس در...